Over klachten, complimenten en patienttevredenheid
-
Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die u van ons ontvangt. Praat hierover met uw zorgverlener. Zo komt u samen tot een oplossing.
Als u er niet uit komt, dan kunt u een officiële klacht indienen met dit klachtenformulier. Eventueel kunt dit ook per mail (klachten@gazo.nl) of per post versturen (Wisseloordplein 50, 1106 MH Amsterdam).Hoe verder?
Binnen 3 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt door onze klachtenfunctionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener. Daarna neemt de klachtenfunctionaris of uw gezondheidscentrum contact met u op.
Wij doen ons uiterste best uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en uw vertrouwen te herstellen.Wilt u onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:
-
Bent u heel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers? Dat vinden we heel fijn!
U kunt uw compliment online doorgeven via het online complimentenformulier en wij brengen het over aan degene die u wilt complimenteren.Als u tevreden bent dan kunt u ons ook helpen door uw ervaringen over de zorg in ons centrum ook met anderen te delen. Dit kunt u bijvoorbeeld doen door dit online te plaatsen op:
Zorgkaart Nederlandof
Independerof
Google reviews -
U heeft wellicht meegewerkt aan ons patiënttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank daarvoor!
Uit het onderzoek in 2021 noemde u o.a. de volgende verbeterpunten:
Telefonische bereikbaarheid: de praktijk is meerdere malen telefonisch niet goed bereikbaar geweest. Dat betreuren wij en als verbeterplan is er ingezet op het portaal Gezond.nl. Vele vragen aan assistentes, dokters en POH`s kunnen via het portaal. Als u belt: kiest u alstublieft voor de terugbeloptie, als u toch kiest voor wachten: we doen echt ons best maar het kan langer duren. Het kan ook zijn dat we komend jaar besluiten om in verband met de bezetting nog maar van 8 tot 14 uur direct bereikbaar te zijn.
Wachtkameraanpassingen: deze krijgt de komende een kleine make-over, het blijft echter een beperkte ruimte met een dragende muur in het midden. Er komt een waterkoeler voor de patiënten en de WIFI-code wordt duidelijk opgehangen inclusief het verzoek stil te zijn. Overleg achter de balie wordt tot een minimum beperkt als er mensen in de wachtkamer zitten; u kunt altijd vragen (of aangeboden krijgen) even naar een aparte kamer te gaan.. De assistente die voor aan de balie zit doet alleen de telefoon als ze alleen aanwezig is en noemt dan aan de telefoon geen namen in verband met de privacy.
-
Uw mening – als patiënt in één van onze gezondheidscentra – vinden we erg belangrijk. Uw zorgvraag staat immers centraal in alles wij als GAZO doen. Wat loopt goed en wat kan beter of anders?
Daarom heeft GAZO een Cliëntenraad, de spreekbuis namens alle patiënten.